До нас часто звертаються з таким питанням власники житлової нерухомості, які, готуючись до її продажу, починають справно збирати довідки про відсутність боргів по комунальних платежах, але замість цього комунальні підприємства виставляють їм рахунки на оплату боргу. Чому так відбувається, розібралися фахівці АН «Лівий Берег». Отже, багато хто знає, що показання лічильників компаніям-постачальникам комунальних послуг потрібно надавати вчасно, а точніше в термін, зазначений в договорі. Адже не отримавши фактичні свідчення в зазначений час, кількість спожитої послуги постачальник буде визначати самостійно розрахунковим методом. Але мало хто знає, що передавати ці самі показання потрібно згідно із приписами компанії-постачальника послуги (комунального підприємства), з яким у вас укладений договір (тобто визначеним способом). Популярними останнім часом стали оплати рахунків по комуналці через Приват24, portmone, інші інтернет-банкінгу або електронні гаманці. Крім оплати користувачі цих систем можуть також передавати показання лічильників, заповнюючи певні форми. Але є одне АЛЕ, ні Приват24, ні інші майданчики не є уповноваженими передавати ваші показники лічильників постачальнику комунальних послуг, а форми для показань призначені лише для зручності розрахунку суми платежу. Як показує практика, сьогодні в багатьох випадках показання, що передаються не безпосередньо, а через таких посередників, не доходять до постачальника послуги. У підсумку, в поштовій скриньці ви отримуєте «платіжку», де неправильно розрахована сума до оплати. Щоб уникнути непорозумінь, рекомендуємо передавати показання тільки БЕЗПЕСЕРЕДНЬО постачальникам послуг! Для цього потрібно ознайомитися в договорах з комунальними підприємствами, як правильно це робити. Зараз за допомогою особистих кабінетів на офіційних сайтах постачальників послуг клієнти можуть передавати показання, контролювати свої нарахування та розрахунки, оплачувати послуги, проводити звіряння тощо. Передавати показання також можна за телефонами контакт-центрів постачальників послуг, через месенджери або в Центрах обслуговування клієнтів. Свіжі новини Орендар не виходить на зв'язок. Як правильно його виселити? 05-09-2023 5 ПОРАД ЯК ВИБРАТИ РІЕЛТОРА 25-07-2022 10 ПРАВИЛ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ КВАРТИРИ 25-07-2022 5 КЛЮЧОВИХ КРОКІВ ДЛЯ ВДАЛОГО ПРОДАЖУ НЕРУХОМОСТІ 25-07-2022
ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ Якщо у вас є які-небудь питання, просто подзвоніть або напишіть нам, і ми відповімо вам найближчим часом. (097) 339 44 13 (066) 250 49 77 (073) 877 87 07 anlb@i.ua ЗАДАТИ ПИТАННЯ